środa, 8 kwietnia 2015

Wymianka wielkanocna

Hej:)
Po raz pierwszy postanowiłam wziąć udział w wymiance blogowej i moje wrażenia są bardzo pozytywne i już mam ochotę na więcej:) Brałam udział w wymiance organizowanej w Misiowym Zakątku a tematem była oczywiście Wielkanoc. W paczce miały sie znaleźć:
jajeczko lub kura
koszyczek lub ubanko na jajko
baranek lub zajączek
Wykonałam dla mojej pary Pauli Szczepaniak wymiankowej pisaneczkę karczochowo-decoupageową, filcowego baranka oraz ubranko na jajeczko. Do tego dołączyłam troche słodyczy i karteczkę z życzeniami.

Natomiast ja dostałam prezent od Majeczki  . W środku znalazłam przecudne jajeczko wykonane ze wstążki i materialowych różyczek, wspaniały koszyczek z mnóstwem kwiatów oraz wesołego baranka z masy solnej a do tego śliczną karteczkę z życzeniami:)

Były i słodycze lecz zostały już pożarte:))

4 komentarze: